CarenZorgt

CarenZorgt

TWB Thuiszorg met Aandacht werkt met een digitaal dossier. Dit betekent dat u als cliënt de voortgang van de zorg niet op papier in de zorgmap bij u thuis kunt lezen, maar u digitaal inzicht heeft in uw zorgdossier via het beveiligde digitale portaal CarenZorgt. 
 
Waarom CarenZorgt
Via uw computer of tablet kunnen u en uw contactpersonen, inclusief verwijzers,  gratis gebruik maken van de beveiligde website www.carenzorgt.nl. Via CarenZorgt kunt u:
  • Uw zorgdossier inzien. Zo heeft u altijd de actuele informatie bij de hand en ook uw contactpersonen die u toegang geeft kunnen zien hoe het met u gaat.
  • De planning van uw zorg bekijken.
  • Contact onderhouden met het zorgteam.
  • Zelf kiezen wie u toegang wilt geven tot uw gegevens.
  • Gebruik maken van een overzichtelijke agenda om afspraken te noteren.
  • Een foto toevoegen aan uw zorgdossier, zodat dit nog persoonlijker wordt.
 
Inloggen
U ontving van ons al een brief met een inlogcode. U activeert CarenZorgt door naar www.carenzorgt.nl te gaan en te kiezen voor account aanmaken. Vervolgens voert u de in inlogcode uit de brief in. U kunt dit zelf doen of uw code geven aan een familielid of kennis. Pas dan wordt CarenZorgt geactiveerd. Als u niets doet wordt CarenZorgt niet geactiveerd en wordt er geen informatie gedeeld. Wilt u uw contactpersoon ook toegang geven tot uw zorgdossier? Dan kunt u via connecties uw contactpersonen uitnodigen. 
 
Hoe werkt CarenZorgt
Hieronder leest u precies hoe CarenZorg werkt. Bekijk het filmpje voor een snelle uitleg of open de handleiding om stap voor stap te lezen wat de mogelijkheden zijn. Heeft u een vraag? Kijk dan ook eens of het antwoord al te vinden is onder de veel gestelde vragen.

De communicatie tussen u en het team
Omdat we het belangrijk vinden dat u begrijpt wat er in uw zorgdossier staat, zorgt het team er voor dat ze op een duidelijke manier rapporteren en geen afkortingen gebruiken. Hierbij is het belangrijk om te weten dat het team niet dagelijks rapporteert, maar alleen op de dagen dat er zorg geleverd is en er bijzonderheden zijn. Plaatst u zelf een bericht voor het team? Dan antwoorden ze u zo snel mogelijk en uiterlijk binnen één werkdag. Urgente zaken geeft u direct telefonisch door aan een collega van het team en niet via een bericht vanuit CarenZorgt. Ook wijzigingen in de planning geeft u telefonisch door. Zo voorkomen we dat we uw bericht niet op tijd lezen.

In CarenZorgt kunt u ook de planning van uw zorg bekijken. In de agenda kunt u ook uw eigen afspraken noteren. Helaas kunnen wij de planning van uw zorg niet aanpassen aan uw privé afspraken.
 
Meer informatie of vragen?
Heeft u inhoudelijke vragen over CarenZorgt of over hoe het werkt? Stel ze via info@carenzorgt.nl. Wilt u een klantadviseur van TWB Thuiszorg met Aandacht spreken? Neem dan contact met ons op via (088) 560 2000. 

Inloggen CarenZorgt

Handleiding CarenZorgt